Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Op Nederlandse bestellingen bedragen verzendkosten van €3,50. Bij besteding vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis.

De verzendkosten binnen België bedragen €8,25. 

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Nee, je kunt je bestelling helaas niet volgen. Mocht je meer informatie willen betreft de status van jouw order, stuur ons dan gerust een mail! 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis ontvang?

Bestellingen die binnen Nederland op een werkdag voor 15:00 worden geplaatst, worden diezelfde dag nog verwerkt en op de post gedaan. Je ontvangt het pakketje dan de volgende dag in huis! 

Bestellingen die binnen België worden geplaatst, worden tussen de 2 á 5 dagen thuisbezorgd. 

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt betalen via de grootste en meest veilige betalingsmethoden van Nederland, Duitsland en België iDEAL, Sofort, Bancontact/Mister Cash en PayPal.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling plaats?

Nadat je een bestelling plaatst, wordt deze netjes voor je ingepakt en verwerkt. PostNL zorgt er vervolgens voor dat het pakketje netjes bij jou wordt afgeleverd.

Zijn de items water bestendig?

We raden het altijd af om te douchen met het product, er parfum op aan te brengen of om er mee te zwemmen of sporten. Het materiaal kan wat gevoelig zijn voor verkleuring door aanraking met vloeistoffen. Het is echter per persoon verschillend hoe snel dit gebeurd, hier kunnen wij dan ook geen garantie over geven.

Als een product niet deugt, zullen wij altijd een nieuw product aanbieden of wanneer dit niet beschikbaar is een terugbetaling verzorgen. Echter maakt het verslijten van een product het niet een product wat niet deugt.

Verkleurd/ kapot product

Zie vraag “Zijn de items water bestendig?”

Als een product niet deugt, zullen wij altijd een nieuw product aanbieden of wanneer dit niet beschikbaar is een terugbetaling verzorgen. Echter maakt het verslijten van een product het niet een product wat niet deugt.

Heb jij jouw product kapot ontvangen of werkt hij niet naar behoren. Stuur ons dan gerust een mail, wij zullen dan namelijk gaan kijken naar een gepaste oplossing.

Wanneer kan ik gekochte artikelen uiterlijk retourneren?

Je hebt 14 dagen de tijd om het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in orginele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel?

Bestelde artikelen kunnen helaas niet worden omgeruild. Wij bieden geen standaard ruilingen. Mocht je een ​​andere maat, stijl of kleur willen, adviseren wij je een nieuwe bestelling te plaatsen via onze webshop! Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, een verzoek indienen om je items te retourneren of te ruilen.

Let op: Houd er rekening mee dat alleen producten in originele staat en verpakking worden geaccepteerd. Somewhere Someday behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren.

Volg de volgende stappen om jouw bestelling te retourneren:

1 Registreer je retour aanvraag via e-mail.
Je kunt ons e-mailen op help@somewhere-someday.nl
Let op:
als je jouw retour niet aanvraagt via de mail, kunnen wij je het geld niet terugstorten.

2 Plak het retour label dat we jou per e-mail sturen op je order.
Breng het pakket vervolgens naar een postkantoor naar keuze.
Let op: dit is geen pre-paid label. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

(Hergebruik, indien mogelijk, de originele verpakking voor het retourneren.)

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een e-mail met de orderbevestiging. Deze e-mail is tevens jouw factuur omvat hier alle gegevens zoals het bestelnummer, de bestelde artikelen, jouw én onze gegevens in vermeld staan.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Voer de kortingscode in bij het winkelmandje en deze wordt automatisch verrekend.

Waarom werkt de kortingscode niet?

Kortingscodes gelden niet in combinatie met afgeprijsde artikelen en andere kortingsacties. De volgende items zijn ook uitgesloten van korting: 

  • Giftcard
  • Superga x Queen of Jet Lags collectie
Wanneer komt een item weer back in stock?

Wij kunnen helaas niet garanderen wanneer een item weer terug in voorraad komt. Je kunt je echter inschrijven voor de back in stock notice op de productpagina van het uitverkochte product. Je ontvangt dan direct een mailtje zodra wij de voorraad van dat product hebben aangevuld. 

Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief door onderaan deze pagina je email adres achter te laten. Je ontvangt dan direct een kortingscode via de mail, die je kunt gebruiken met je volgende bestelling 🙂

Giftcard

Gift cards verlopen na 1 jaar en kunnen worden gecombineerd met promoties. Het bedrag van de gift card moet volledig worden gebruikt bij gebruik van de unieke code. Je kunt het overgebleven tegoed niet gebruiken.

Voer de unieke code in onder ‘kortingscode’ bij het winkelmandje en deze wordt automatisch verrekend.

Staat het bedrag dat je in gedachten had er niet tussen? Dan kun je meerdere gift cards bestellen om tot de gewenste waarde te komen, of een mailtje sturen naar help@somewhere-someday.nl.